חברת שמרלינג סינכרו היא הרבה יותר מעסק – היא משפחה. מאז הקמתה, החברה מובילה בתחום הגנרטורים והאנרגיה, עם דגש על שירות אישי ומסור. לאורך השנים, שמרלינג סינכרו התמודדה עם אתגרים רבים, ביניהם ניהול תשלומים באמצעות צ'קים שהכביד על ההתנהלות היומיומית. המעבר לפתרון cheX של G&S הפך את תהליך הגבייה לאוטומטי, מהיר ויעיל, ואפשר לצוות להתמקד במה שחשוב להם באמת – הלקוחות.
הכירו את שמרלינג סינכרו
שמרלינג סינכרו, שנוסדה בשנת 1968, היא חברה מובילה בתחום פתרונות האנרגיה והגנרטורים בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים, החל מתכנון וייצור, דרך התקנה ואספקת חלפים, ועד לשירות ותמיכה מתקדמת ללקוחותיה. שמרלינג סינכרו מתמחה במכירה, השכרה ושירות לגנרטורים דיזל, מערכות השתקה, תכנון והתקנת לוחות חשמל, מערכות סינכרון והעברה שקטה, גנרטורי גז וקוגנרציה, ושיווק בקרים ומטענים לגנרטורים. לאורך השנים, החברה בנתה לעצמה מוניטין של מקצועיות ואמינות, בזכות צוות מהנדסים מיומן ומסור עבורם הלקוח תמיד בראש סדר העדיפויות.
”הלקוחות שלנו מקבלים את הלינק ומצלמים את הצ'ק בעצמם.
זה צמצם את הצורך בשליחויות ב-80%
“
האתגר
לפני cheX, שמרלינג סינכרו התמודדה עם אתגרים משמעותיים בגביית תשלומים. "היינו משתמשים בשליחים לאיסוף הצ'קים, מה שדרש זמן רב ומאמץ רב מהצוות. לפעמים היה עלינו לרדוף אחרי חלק מהלקוחות והיה עיכוב בקבלת התשלומים.” החברה הייתה נעזרת בשליחים לאיסוף הצ'קים מהלקוחות, ועניין הגבייה מחלק מהלקוחות דרש זמן ומאמצים רבים מצד צוות החברה. האתגרים הללו הפכו את תהליך הגבייה למסורבל וגרמו לתסכול בקרב הצוות.
הפתרון
כשהכרנו את cheX, ידענו שמצאנו את המענה לכל הבעיות שלנו. המערכת אפשרה לנו להעביר את כל תהליך הגבייה לפלטפורמה דיגיטלית, ולקצר את הזמן שלקח לנו לאסוף ולהפקיד את הצ'קים.
אילנה, מנהלת הגבייה בהנהלת החשבונות של החברה כבר קרוב ל-8 שנים, מספרת כיצד המעבר ל-cheX שינה את התהליך: “עם צ’קס, הכל הפך לאוטומטי ואונליין. אני יכולה למשוך את הצ'קים בקלות וזה מקל על התהליך בצורה משמעותית." "זה חוסך לנו המון כאבי ראש, במיוחד עם לקוחות שמנסים לעכב את התשלום. עכשיו זה לא קורה וזה כיף". בצ’קס ניתן לעקוב אחר הצ’קים והסטטוס שלהם, אנחנו יודעים איפה הצ’ק נמצא בכל רגע ואם הלקוח שלכם שלח אותו או לא. מעבר לחיסכון בזמן, אילנה מדגישה את היתרונות הנוספים של cheX: "אנחנו מקבלים בערך 100 צ'קים בחודש. המערכת מוצלחת ואם יש בעיות, הן נפתרות מיד. הצוות של צ’קס היה סבלני והסביר לנו הכל. המערכת הייתה קלה לשימוש ועבדה יפה מההתחלה."
”בעבר זה היה לוקח שעות לטפל בצ'קים, עד שהלקוח שולח את הצ’ק, ועד
שהשליח היה מגיע, היום זה לוקח שניות
“
מעבר לכך, אילנה מספרת כי הלקוחות של שמרלינג סינכרו קיבלו את הפתרון בשמחה ושיתפו פעולה: "זה חסך לנו המון זמן וכסף ואני מאוד מרוצה. בהחלט הייתי ממליצה לחברות אחרות – אל תתלבטו, תלכו על זה. השירות טוב, זמין ונגיש, והעבודה הולכת חלק. אפשר רק להרוויח מזה," מסכמת אילנה.