סמיט טולס היא הרבה יותר מעסק – היא מסורת משפחתית שהחלה לפני למעלה מ-50 שנה. ממוקמת ביקנעם, החברה מתמחה בכלי עבודה ויבוא מוצרים מהמותגים המובילים בשוק. עם פריסה ארצית מהחרמון ועד אילת, סמיט טולס משרתת הן לקוחות פרטיים והן סיטונאים גדולים וחנויות.
הכירו את סמיט טולס
סמיט טולס, שהוקמה על ידי אביו של הבעלים הנוכחי, צמחה להיות שם דבר בתחום כלי העבודה ומוצרי הגינון בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים ומספקת פתרונות הן לצרכנים פרטיים והן לעסקים גדולים. בעזרת צוות מיומן ומסור, החברה ממשיכה לגדול ולהתפתח, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות.
”תאר לך מה היה קורה אם הייתי מחכה שבועיים בשביל לקבל צ'ק מוגבל
יש לי לקוח שהביא לי את הצ'ק, במקום ראיתי שהוא מוגבל, וישר החזרתי אותו.
“
האתגר
ניהול צ'קים וגבית תשלומים היוו אתגר משמעותי עבור סמיט טולס. "רק שהסוכנים היו מביאים לי את הצ'קים מהדרום הייתי עושה את הקבלות, זה היה לוקח המון זמן", מספרת מנהלת האובליגו. "הנהגים לא היו מוכנים לקחת אחריות על הצ'קים ולסחוב כמות גדולה של כסף."
בגלל הקושי לשלוח את הצ'קים בצורה בטוחה ומהירה, החברה הייתה נאלצת להמתין עד שהסוכנים היו מביאים את הצ'קים, מה שגרם לעיכובים ותסכולים רבים. "היינו מתאמים ישיבות במיוחד כדי שאוכל לקבל את הצ'קים, והיינו מפקידים ביום אחד מרוכז. יש לי 11 סוכנים ואנחנו מקבלים כ-800 צ'קים בחודש. זה לוקח יומיים או שלושה שלמים של עובדת כדי לטפל רק בצ'קים שהגיעו באותו היום!"
הפתרון
המעבר ל-cheX של G&S היווה מהפכה בתהליך הגבייה של סמיט טולס. "אמרתי לאלמוג לבוא להתקין ולעשות הדרכה לצוות, והוא ענה “שום סיכוי זה ממש ברור”, ובאמת כך היה", מספרת מנהלת האובליגו. "ביקשתי שבועיים ניסיון ונתתי לסוכן אחד, ראיתי שהוא מסתדר צי'ק צ'ק והפצתי לכל הסוכנים."
כעת, עם cheX, הצ'קים מתקבלים ומופקדים בצורה דיגיטלית ומיידית. "זה רץ מעולה, זה זורם חבל על הזמן, זה עובד טיק טק, אני התלהבתי. עכשיו יש לי שליטה על הקבלות ועל העבודה, ואני רואה מי הביא כסף, איזה לקוח, ולאיזה תאריך", היא אומרת.
מעבר לחיסכון בזמן, המערכת מאפשרת לזהות ולהחזיר צ'קים מוגבלים בזמן אמת, דבר המונע בעיות עתידיות.
”יש סוכנים שקלטו את זה ממש מהר
ואמרו לי 'ברכה זה מדהים, הלוואי שהיה פתרון כזה למזומן'
“
היתרונות של cheX אינם מסתכמים רק בחיסכון בזמן ובמאמצים. "זה חוסך לי כסף, אם יש למישהו צ'ק של 100,000 ש”ח מזומן, אני מפקידה אותו ישר במקום לחכות שבועיים", אומרת מנהלת האובליגו. "הנתונים שלי על החריגות של הלקוח והאובליגו יותר מדויקים, אני רואה את הצ'ק ויכולה לדעת אם הצ'ק טוב או לא, אני רגועה".
השימוש ב-cheX משפר גם את התמונה הכללית של תיק האובליגו ומאפשר לסוכנים לעבוד בצורה יעילה יותר.
המעבר ל-cheX הפך את תהליך הגבייה של סמיט טולס למהיר, יעיל ופשוט. "המערכת קלה כל כך להפעלה, היא באמת עושה את החיים קלים וזה פשוט טוב לעסק, נקודה”, מסכמת מנהלת האובליגו. "הכי אני אוהבת לקבל את המייל של הצ'ק החדש, המייל הזה כזה יפה וכיפי. ואם מישהו צילם טיפה עקום, אני יכולה לסדר את זה בעצמי, וזה מדהים. המערכת ידידותית למשתמש”.
סמיט טולס ממליצה על cheX לכל חברה שמעוניינת לשפר את תהליך הגבייה שלה. "אל תתלבטו, תלכו על זה. השירות טוב, זמין ונגיש, מקבלים את המענה הכי טוב שיכול להיות והעבודה הולכת חלק. אתה גם יכול להתייעץ ולשאול, ומקסימום לעזוב את השירות. זה מאוד חיובי ונחוץ, אפשר רק להרוויח מזה."